Spring naar inhoud

Boreelstraat

In de Boreelstraat komt een fietsvlonder op plek A2/3. Bij de verstoeping verschuift de fietsparkeerplek naar de verkeersdrempel. Hierdoor gaat het niet ten koste van autoparkeerruimte. De locatie is groen ingetekend in de afbeeldingen.

  • Afbeelding 1 van 2: Boreelstraat 48-12

  • Afbeelding 2 van 2: Boreelstraat 15-1

Resultaten Boreelstraat

  • Aantal reacties: 39 reacties 
  • Draagvlak voor fietsvlonder: Ja 
  • Soort fietsvlonder: Fietsvlonder zonder boom (met boom niet mogelijk in A-deel) 
  • Meest genoemde plek: Deel A 

Bekijk de reacties

Welke deel van de straat heeft de voorkeur?

Bekijk welk deel van de straat (A/B) en welke specifieke plek (bijv. B3) de voorkeur heeft en waarom.

Annet Wierenga | 24 januari 2024 15:17

A4, omdat je op dit stukje nooit fatsoenlijk met je boodschappenkarretje kunt lopen, omdat de straat volstaat met fietsen.



Gert-Jan Vaarkamp | 25 januari 2024 11:38

Graag A4, dit is de beste optie



Doris Ntsiiba | 25 januari 2024 12:37

A4, as this part of the street is terrible, both visually and technically as you can hardly pass by.



Willem Scheelings | 29 januari 2024 14:04

B5 lijkt me goed, omdat in het A gedeelte al twee sets nietjes staan. Overigens ervaar ik weinig hinder van geparkeerde fietsen. Beter nog vind ik fietstrommels, die kunnen prima in het groen naast de tramsporen geplaatst worden en ze lijken me veiliger.



janne salminen | 28 januari 2024 16:03

A4. omdat er weinig overlast is voor mensen. geen ramen in de buurt.



Titia Oliemans | 10 februari 2024 20:39

A 15, ook al omdat aan het eind van de straat (bij A4) zich al fietsnietjes én een blinde muur vol fietsen bevinden. Een nog beter idee is wellicht fietsnietjes op de van Boetzelaerlaan, naast de trambaan. Een voorbeeld hiervan bevindt zich bij de Willem de Zwijgerlaan, waar naast de trambaan héél veel fietsen aan nietjes staan.
Mogelijk de oude tramhaltes verwijderen hiervoor?



M.O. Bilawa | 25 januari 2024 22:05

A1 omdat er veel fietsen gegen de muur aan staan



mats lahnstein | 29 januari 2024 13:21

A4 geeft het minste overlast. En staat niet direct voor een deur



mats lahnstein | 29 januari 2024 13:22

A4
Beste plek voor de Boreelstraat.



Anouk Kreutzer | 1 februari 2024 17:23

B9 aangezien er in deel A al twee fietsplekken zijn. Bij B9 zijn er ook geen ramen die er recht op uitkijken aangezien het voor een muur zit.



Hans Brüning | 10 februari 2024 21:31

Er lijken mij goede redenen om niet alleen A8, maar ook op A4 en A15 vlonders te plaatsen. Dit om te voorkomen dat de overlast zich met de beugels door de straat gaat verplaatsen. Zoals wij al hebben ervaren met de huidige beugels.



Titia Oliemans | 11 februari 2024 20:36

Graag wil ik nog de mogelijkheid opperen om de fietsnietjes te plaatsen op de plaats van de tramhalte op de van Boetzelaerlaan. De tramhaltes worden niet meer gebruikt, daar ligt zo'n 50 meter betegelde stoep, en is ca 20 meter verwijderd van de blinde muur aan het eind van de Boreelstrat, plus de bestaande nietjes.
Een voorbeeld van hoeveel fietsen daar staan, vindt men bij de volgende tramhalte richting Scheveningen, aan de Willem de Zwijgerlaan.



Anthony Beenen | 29 januari 2024 14:39

Bewoner Boreelstraat 38
Jammer dat er geen huisnummers bij de namen staan.

Ik denk dat de beste plek A15 is.

Motivatie: Er staan bij A1 A2 A3 en A4 tot zo'n 18 fietsen tegen de blinde muur aan. Een deel van die fietsen zijn van bewoners verderop in de straat. Samen met de bestaande stalling voor de deurnummers 34 - 40 is er aan deze kant van de straat dus al behoorlijk wat ruimte in gebruik voor het stallen van fietsen.

Anthony Beenen | 29 januari 2024 14:44

Met een tweede stalling op A4 zal de weg daar ook permanent smaller worden.



Bas de Bruijn | 7 februari 2024 23:18

Daar waar geen ramen en/of voordeuren zijn (dus bv niet B5) en daar waar meeste fietsen op de stoep staan ( A 3 bv?)



Berbel Ykema | 8 februari 2024 18:43

A4 aangezien impact op lokale bewoners minimaal is



Jan Willem | 10 februari 2024 20:59

Turning A4 and/or A3 in additional park
ing spaces for bikes will positively impact the livability of the street. The impact for residents in addition will be minimal.

In addition, the current 'fietsbeugels' located at #19 are a notoriously cumbersome bottleneck and should preferably be relocated to a parking space.



Hans Brüning | 10 februari 2024 21:34

Ik wil ervoor pleiten om de beugels die nu voor de nr 19 en 21 staan weg te halen of te verplaatsen naar de hoek van Beverningkstraat op de stoep. De doorloop wordt daar nu ernstig belemmerd. Ook voor hulpdiensten die eventueel naar 21 of 19 moeten. Maar ook voor kinderwagens en scootmobielen.



Inge Schouten | 11 februari 2024 22:36

A4, deze plek is de beste optie in de straat. Geeft minste overlast.



Nanko B | 11 februari 2024 22:37

A4, deze is niet direct voor een voordeur.



Nanko B | 11 februari 2024 22:38

Dit deel staat niet direct voor een voordeur.



Anthony Beenen | 12 februari 2024 16:28

1 fietsvlonder zal niks oplossen. Waar die ook komt.
Er zullen gewoon fietsen blijven staan bij A1 tot en met A4

De stallingsplekken een beetje gelijk door de straat verdelen is het mooiste. Of een wat grotere stalling aan de van Boetzelaerlaan waar aanzienlijk meer ruimte is.

De bewoners tegenover A1 - A3 hebben bijna geen fietsen buiten staan. Die komen uit verderop in de straat.



Welke fietsvlonder heeft de voorkeur?

Bekijk welk soort fietsvlonder de voorkeur heeft en waarom.

Willem Scheelings | 29 januari 2024 14:05

1, want we hebben al bomen in de straat. Overigens heb ik liever helemaal geen vlonder.



Anouk Kreutzer | 1 februari 2024 17:25

Liever met boom in B9. Maar het allerliefst geen vlonder want parkeren is al onmogelijk.



Annet Wierenga | 24 januari 2024 15:18

1, zonder boom want zo’n boom neemt teveel plaats in.

Gert-Jan Vaarkamp | 25 januari 2024 11:43

Er staat al wel een boom bij A4 .



ida Smildiger | 25 januari 2024 11:18

Liever met boom maar dat schijnt niet te kunnen dus dan zonder boom.



mats lahnstein | 29 januari 2024 13:24

Het kan alleen zonder boom op deze plek. Geven jullie aan



Gert-Jan Vaarkamp | 25 januari 2024 11:41

Het liefst met een boom erbij , maar als dat niet past , dan deze vlonder



Doris Ntsiiba | 25 januari 2024 12:35

With the excisting tree in the middle?



M.O. Bilawa | 25 januari 2024 22:08

Fietsvlonder met boom, omdat er te weinig boomen op de straat staan



Anthony Beenen | 29 januari 2024 14:42

Als we al mochten kiezen. Versie zonder boom.



ida Smildiger | 6 februari 2024 21:51

Kan alleen zonder boom helaas



Berbel Ykema | 8 februari 2024 18:44

Zonder boom op a4 want daar staat al boom. Als toch andere plek dan voorkeur wel boom voor extra groen in de straat



Jan Willem | 10 februari 2024 21:00

A fietsvlonder without tree would be fine - several trees are already in place.



Inge Schouten | 11 februari 2024 22:37

1 want dat lijkt de enige optie.



Bekijk de andere straten

Login om verder te gaan

Houd mij op de hoogte



Geef mij een nieuwe code

Annuleren