In de Blois van Treslongstraat is veel belangstelling voor meerdere fietsvlonders. Daarom plaatst de gemeente twee boomfietsvlonders. Deze komen op plek A9 en C10 (tegenover huisnummer 15/17). De locaties zijn groen ingetekend in de afbeeldingen.
Bekijk welk deel van de straat (A/B/C) en welke specifieke plek (bijv. B3) de voorkeur heeft en waarom.
C10 - C13 zou perfect zijn, want op dat stuk zijn geen voordeuren, maar enkel de achterkant/tuinen van Kranenburgweg. Zo hebben de bewoners er geen last van. Daarnaast zijn er vaak genoeg parkeerplekken op dit stuk, dus gaat het ook niet direct ten koste van parkeermogelijkheden.
Ik zou er veel plaatsen, want er zijn veel fietsen en het liefst wil niemand andermans fietsen voor z'n deur.
C10-11-12-13 idd omdat het achterkanten zijn.
Op de hoeken goed voor foutparkeerders ook slim.
Gemiddeld 1/4e van de parkeerplekken zou mooi zijn.
Er is parkeerplek genoeg op de Kranenburgweg.
4/6/8/10 we have much trouble with passing through due to many bikes being spread over pavement
C10-C13
Hier zijn geen voordeuren, alleen achterkant van de huizen van de Kranenburgweg en zo hebben bewoners geen overlast van de fietsen.
A 9, 10, 11. Daar veroorzaakt het de minste overlast voor bewoners. En je voorkomt meteen dat er op de hoek wordt foutgeparkeerd. Nu wordt nog geregeld op de hoek geparkeerd waardoor busjes er niet doorkunnen.
C10 - C13 en A9-A11
Deze plekken staan niet voor een voordeur, maar voor de achterkant of zijkant van de huizen van de Kranenburgweg/Sonoystraat. Zo hebben bewoners er het minste last van.
10,11,12,13 (Blois van Treslongstraat 4/6/8/10 have lots of trouble parking bikes spread all over pavement
C10-C13
Zoals anderen ook aangaven: hier zijn geen voordeuren aangezien het achterkanten/tuinen van de kranenburg weg betreft. Bovendien is op de stoep bij C10-C13 altijd een ophoping van fietsen die de stoep grotendeels blokkeren. Ook sluit ik me volledig aan bij de mening dat er veel c.q. meerdere fietsvlonders zouden worden geplaatst. Bv. ook bij A9-A11. Alvast bedankt.
A6 of C1, Bij de laadpaal staan de fietsen nu erg onhandig. Ook is A6 of C1 dicht bij de keramiekstudio waar op sommige avonden ineens veel extra fietsers naartoe komen.
A9-11
Dit levert de minste overlast op en maakt ruimte vrij in beide straten
A9-A11: aan beiden kanten fietsen opgehoopt (ook op A1-A5) en belemmert de weg. Bij A9-A11 is ook de zijkant van een huis dus zonder overlast of blik in een woning.
C8-C12 oneven kant. Hier staan/liggen de meeste fietsen vaak op de stoep
A9: het staan vaak verschillende fietsen, voornamelijk van de Sonoystraat lijkt het.Het voorkomt dat er busjes etc daar parkeren waardoor de draai bijna niet meer te maken is (idealiter net zulke fietsen stallingen als op de hoek van Sonoy/van Lumey)
A6 en A8: veel fietsen die nu verspreid staan over de smalle stoep en tegen gevels aan staan.
B1: gebrek aan ruimte daar, waardoor (ongebruikte)fietsen aan de overkant terecht komen voor andermans deur
C8 en 11: veel fietsen, weinig voordeuren
Bekijk welk soort fietsvlonder de voorkeur heeft en waarom.
Met boom, want het mag ook best wel wat groener.
Vlonder met boom: de Blois is nu niet zo groen.
Fietsvlonder met boom, dat staat groener. Wordt er ook over parkeren van bakfietsen nagedacht?
Met boom, want het mag ook best wel wat groener.
Met boom, want het is nu alles behalve groen in de straat.
Met boom ajb, de straat heeft al weinig groen.
Met boom. De Blois van Treslongstraat mag vergroend worden. Dit is ook mooi voor de eenheid / stadsgezicht van dit deel van de buurt; in de Lumeystraat en Sonoystraat staan namelijk ook bomen en dan zou de BvT hier op aansluiten.
Met een boom. Elke keer dat we de buurt ecologischer kunnen maken (ook planten rond de vuilnisbakken) is beter
Met Boom: hoe meer groen hoe beter, zeker in de straten in Den Haag. Meer groen verbeterd de luchtkwaliteit, koeler in de zomer, en staat ook mooier qua aanzicht.
met boom, het liefst meerdere vlonders met bomen
Met boom; de straat kan wel wat groen gebruiken met al die auto's!
Wil je op de hoogte blijven van dit project? Vul dan je e-mailadres in.