Spring naar inhoud

Van Egmondstraat

In de Van Egmondstraat plaatst de gemeente geen fietsvlonder. Een ruime meerderheid gaf aan dat de autoparkeerdruk te hoog is. Er is daarom geen locatie ingetekend in de afbeeldingen.

  • Afbeelding 1 van 3: Van Egmondstraat 142-89

  • Afbeelding 2 van 3: Van Egmondstraat 85 - 21

  • Afbeelding 3 van 3: Van Egmondstraat 38-2

Resultaten van Egmondstraat

  • Aantal reacties: 17 reacties 
  • Draagvlak voor fietsvlonder: Nee, autoparkeerdruk wordt als hoog ervaren 
  • Soort fietsvlonder: als er een vlonder komt, dan fietsvlonder met boom 
  • Meest genoemde plek: B9 (hier staan de meeste fietsen en het is midden in de straat). 

Bekijk de reacties

Welke deel van de straat heeft de voorkeur?

Bekijk welk deel van de straat (A/B) en welke specifieke plek (bijv. B3) de voorkeur heeft en waarom.

Esther B | 30 januari 2024 13:55

Geen mening hierover. Het lijkt mij wel handig dat er een vlonder komt dichtbij een straat waar meer parkeerruimte is. Op de Boetzelaerlaan, Willem de Zwijgerlaan of de Kranenburgweg zijn vaker parkeerplekken te vinden dan in de kleine tussenstraten. Ik snap dat de fietsen een probleem zijn. Helaas is het vinden van een parkeerplek ook een probleem.

helena dijkhuizen | 8 februari 2024 12:12

Geheel met je eens,ook het vinden naar een parkeerplaats is na 6 uur een ramp.



Rutger de Ridder | 8 februari 2024 21:31

Geen enkele plek. De Van Egmondstraat heeft een enorme parkeerdruk. Door nog meer parkeerplekken te verwijderen wordt het voor bewoners een ramp. Plaats iets verder weg fietsnietjes, zoals op de Van Boetselaerlaan of de Kranenburgweg.



Anouk van Brug | 8 februari 2024 21:36

Nergens, er zijn al te weinig parkeerplekken in de wijk. Met deze enorme parkeerdruk is het niet wenselijk om nog meer parkeerplaatsen op te heffen. Laat mensen maar hun fiets netjes op het pleintje bij de Kranenburgweg of bij de Van Boetzelaarlaan parkeren.



w pr | 8 februari 2024 18:45

Geen van alle.
het is een probleem van alle voorstanders die niet met de fiets om kunnen gaan.
Vroeger in de gang van het boven huis met een omgedraaid stuur langs de trap.
Het is belachelijk dat er aan het begin zoveel plaatsen weggehaald worden voor tram reizigers .als je ziet wat daar bij de tram halte aan ongebruikte rotzooi staat gaat dat dan ook ons straatbeeld worden?
Fiets trommels worden nagenoeg daar niet gebruikt omdat deze te duur zijn.



helena dijkhuizen | 8 februari 2024 12:08

Geen interesse,ze kunnen de fiets ook binnen of op de plaats zetten



Stella Brinkhof | 24 januari 2024 12:08

Straatbeeld A plek A12, dit is dichtbij voor minder lopen ivm met blessure



Martijn Kuiper | 4 februari 2024 17:56

VOORKEUR VOOR B9
Hier staan de meeste fietsen dus dicht bij de woningen van de gebruikers.
Neutraal alternatief is B1 vanwege het "kruispunt"



wilko voordouw | 5 februari 2024 09:12

B. Midden in de straat, zodat zoveel mogelijk mensen er gebruik van kunnen maken.



Bastiaan Jol | 11 februari 2024 08:45

Alstublieft geen fietsparkeerplaatsen ten koste van autoparkeerplaatsen. Het parkeerprobleem voor auto’s is groter dan het parkeerprobleem voor fietsen. We betalen een dure parkeervergunning, maar het aantal parkeerplaatsen is de afgelopen jaren alleen maar afgenomen door plaatsing van fietsperkeerplekken, ondergrondse containers, containers voor karton , plastic, glas, etc.



G Jurgens | 13 februari 2024 15:53

Geen vlonder ! Parkeerplaatsen zijn schaars en nog een vlonder gaat het probleem vd fietsen niet oplossen. Kunnen maar aantal fietsen op.



Welke fietsvlonder heeft de voorkeur?

Bekijk welk soort fietsvlonder de voorkeur heeft en waarom.

Martijn Kuiper | 4 februari 2024 17:57

Natuurlijk fietsvlonder met een boom



wilko voordouw | 5 februari 2024 09:11

Fietsvlonder met boom. De Van Egmondstraat heeft helemaal geen groen.



Rutger de Ridder | 8 februari 2024 21:29

Nogmaals, geen enkele fietsvlonder. Immers de parkeerdruk is enorm hoog. Fietsparkeerplekken kunnen gemaakt worden op de Van Boetselaerlaan, langs de tram, op de brede stoep.



Bekijk de andere straten

Login om verder te gaan

Houd mij op de hoogte



Geef mij een nieuwe code

Annuleren